Güzel anneler. Merhaba. Bebeğim henüz 5,5 aylık. Ek gıdaya geçiş yapıcaz diye doktorumuz biraz biraz gün içerisinde oturtmaya başlayın dedi. Destekli oturma minderi aldım. Biliyorsunuz, farklı ülkelerde doktorlar farklı tavsiyelerde bulunuyor. Benim kuzenlerim ve arkadaşlarım yurtdışında. Ordaki doktorlar bizimkilerin aksine “bebeğin yürümeye başlaması oturmasından bin kat daha iyi” diyorlar. Kuzenlerim çocuklarını ana kucağında ya da herhangi bir yerde yarım yatırarak yediriyorlar. Taki bebek kendisi emeklemeyle oturmaya başlayana kadar. Şu an hangi yolu takip edeceğimi düşünmekteyim. Aslında mantıken düşünürsek eğer, doğru olan zincir bu: yatarak yuvarlanarak emeklemeye başlayacak, sonra oturmaya sonra yürümeye kalkacak. Ama daha emeklemeyi çözemeyen bir bebeği sandalyeye falan oturtmak bir yandan gerçekten yanlış gibi geldi. Daha gelişmede olan omurgasına çok fazla güç geliyor. Sizin bu konuda düşünceleriniz nedir? Fikir paylaşımı yapalım. Sizin bebekler ne zaman kendileri oturmaya başladılar? Yoksa siz oturttunuz mu?