Ozlemberkay benim kızımın ki geçti bşnuerde okumuştu balgamı varsa eğer kusatken çıkarabilir uada kakasında da görebilirsiniz diye ben normal diye düşündüm doktora gitmedik hiç kusmadan dolayı gittim reflüsü çıkmadı külo alımı iyi dedi doktor emzirdikten sonra hemen gazonı çıkarırsanızda kusma olabiliyor biraz bekle öyle çıkar demişti