Linaidilmom İyi günler kızlar lcw sitesinde tulum lar 20 tl olmuş alayım dedim kış için. Kızım 6-9 ay olucak o zaman da kalıplar nasıl?
Adanurymn Linaidilmom 3 aylik olcak bebegim biraz iri 6 9 arasi aldim alttan biraz buyuklugu var zibin aldim tabi ben digerleri nasildir bilmem 😄
Arslan Linaidilmom canım her ürünün kalıbı farklı.özellikle sortlarda.bebeğim 10 aylık.lcw zıbında 12-18 ay zar zor sınırda oluyorken sortta 6-9 bile giydi.Baska bi sortunda 9-12 giyiyor.Tulumda da 9-12 tam oldu.Hepsini lcwden almıstım onlara dayanarak yorum yapıyorum.gecen kısa kollu gömlek aldık çok tatlıydı 😍 oda 12-18 tam oldu.Dur hatta gömlekle şortu atiyim sort 6-9 olunca şasırdım yani [url=https://hizliresim.com/zTToVf][img]https://i.hizliresim.com/zTToVf.jpg[/img][/url]
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Linaidilmom Ben hep lcwaikiki alıeım.boy kilo orantısı 18-24 ay uyumlu 11 aylık zaten kış için cok iyi oldular. ♥️☺️
Asel_mina 9-12 al bence tabi bebeğinin gelişimini göz önünde bulundur canım genelde hep öyle bir üst beden alınca daha uzun giyinebiliyorlar
Deletedmom348 Linaidilmom Benim kızım da 6-9 olucak kışın ama cesaret edemiyorum. Bez de varya üst olsa alt sıkışık oluyor. Bir türlü karar veremedim
Linaidilmom Deletedmom348 Lc waikiki uygulamasından girdim indirimli ürünlere kız bebekte, en alttaydı
EdaMertSerdar Linaidilmom lcw nin kalıpları bize tam oluyor hatta biraz bolca bile oluyor. 6-9 aylık olan şeylerin bir kısmını hala giydirebiliyorum oğlum 10.5 aylık