Aselinannesii6 Bebeğimi 2 aylıktan beri akşamları yıkayıp uyutuyorum alışkanlık edindi bi rutin gibi oldu 5 ay 25 günlüğüz yazın sorun olmadı bu ama kış gelince nasi olucak her gün banyo yapınca üşümez mi diye düşünüyorum sizler nasi yaptınız
hunilimomm Aselinannesii6 iki güne bir yıkardım kışın 5 6 aylıktı üşümesin diye küçük elektrikli sobayı yakardım bi evi ısıtırdım zaten hemen yıkanıyor hiç üşüme vs olmadı bizde güzelce giydirirdim canım
Unknown Aselinannesii6 Bende merak ediyorum. 2 aylık olacağız daha küçüğüz rutinleşmedi belki ama banyodan sonra daha rahat ve güzel uyuyor. Havalar soğuyunca ne yaparız bilmem 🤷🏻♀️
balkabagianasi Aselinannesii6 hayır tabikide banyodan çıkarınca hemen sarın ve yanınızda biri varsa kıyafetleri ütülesin ılık ılık giydirin şapkasını takıp üstüne bişey örtün uyutun kışın evlerimiz sıcak oluyor zaten bir problem olabileceğini düşünmüyorum tabi hızlı hızlı giydirmeniz gerekiyor 🦒
Aselinannesii6 hunilimomm ya ama bu uykuyu rutin haline getirdik uyku olmadan akşam uykusuna geçmiyor şimdilik onu anlatmak istemiştim
hunilimomm Aselinannesii6 evinin sıcaklığını ayarlayıp da hergun de olur daha iyi olur hatta çok güzel uyuyorlar çünkü
Unknown Aselinannesii6 Evin sıcaksa ısıtıcında varsa dert etme. Ama her gün yıkamakta kışın nasıl olur ki ? Biz bile her gün banyo yapsak hasta oluruz herhalde 😕
Kusannesi Korkmayın banyodan hasta olmaz oglum ocakta dogdu her aksam yıkar uyuturum sonrasında iyi giydirirsiniz kafasını kurularsınız
Aselinannesii6 Kusannesi uyku tulumu vs giydirririm diye düşünüyorum genelde üstü açık yatiyo hep atı üstünde ne varsa ama bilemedim tabi