56 günlük kızım var 2 gündür sürekli gece gündüz uyuyor zorla uyandırıp emziriyorum uyandığındada yarım saat anca duruyo ama neşeli gülüyo ediyo yarım saat sonra tekrar gözleri gidiyo. Uzamış sarılığımız vardı dün gece gene tahlil yaptırdım 5.4 çıktı sarılığı sizin bebişleriniz nasıl uyuyo? Normal bi durum mu