Kızlar bebeğim çişini çok az yapıyor bir yemek kaşığı kadar anca çıkıyor çişi yaparken iki gündür turuncu lekelerde oluşmaya başladı bezinde çokda huzursuz buara eşimde pipisinden kaynaklı tam sıyrılmadığı için sünnet ettirelim diyor randevü almış bende önce bi çocuk dru görsün istiyorum belki enfeksiyon kaynaklıdır acil olarak Ankara’da götürebileceğim iyi bir devlet hastanesi önerirmisiniz?