Merhabalar,
Bebim bebeğim bugün tam 5 ay 7 günlük.
yaklaşık 7 gündür çok huysuz, sürekli ağlamaklı 😢
saatlerde yerde takılan bebeğim bir süredir odadan çoksam ağlıyor. Özellikle uyuturken kendi uyurdu genelde yatağına koyunca mayışırdı yada ben bizim yatağımızda mayıştırıp koyardım uyurdu şimdi koyduğum an öksüre öksüre ağlıyor birden yüksek sesle.
anlayamıyorum korkuyor mu ? Yada 26. Atak haftalarına girmişiz o olabilir mi ? 😤
geçecek mi 😢 yemek bile yapamıyorum.
gözlerinden yaş da geliyor artık hiç kıyamıyor insan 🤨
ek gıdaya da tadımlara başladık,
yoğurt
havuç
elma
kabak 2. Gündeyiz.
sizde durumlar nedir anneler ?