ikizerkekannesi HTN şuan postu okurken sehpada duruyordu bi bakayım dedim cidden böle tuz Taneleri gibi taneler geliyor elime 😱
HTN Baştan beri bebeğime molfix kullanıyordum, dün bezin üst kısmındaki yerin içinde sert biseyler olduğunu farkettim, sizlerde de olan var mı
_tospikannesi HTN bınu bende fark ettim canım yakın zamanda molfix e geçtik çok beğenmiştim yeşil olan sonra eşim başka bi marketten almış daha sert ve içerisinde tanecikler var gibi sonra yine A101 den aldım onda yok anlamadım bende
HTN Yeşil paketini kullanıyordum molfixin ,dün öyle görünce çok canım sıkıldı, sleepy dışına taşırıyor diğerleride pişik yapıor, niye böyle oldu bilmiyorum. O sertlikler bebeğimin cildini tahriş ediyor
Deletedmom16 HTN inan sleepy aldm hep mi taşırır molfix aldım tamam guzel taşırma koku yapmıyor ama bu seferde lastik izi kızarıklık yaptı gittim öylesine bimden aldım denemek için çok memnun kaldım korkuyordm kullanmaya ama 😳🤣
HTN Deletedmom16 aynen işte bizde de öyle oldu. Bi arkadaşım denemem için canbebe verdi oda pişik yaptı.
HTN Deletedmom347 kullandığım bezler pişik yapınca artık başka bir marka denemeye bile korkuyorum . Yavrum çok acı çekiyor. Ama aklımda tatlım inşaAllah denerim 🤷🏻♀️
Asyamerya Aynı şeyi bende gördüm molfixi aradm bezleri istediler yolladım yeni paket yolladılar gene aynı şeyler var idrar emen o tanecik şeyler galiba istersen sende molfix ile bir iletişime geç
HTN Asyamerya yanı normalde küçük tanecikler var evet ama bunlar daha bir farklı dediğim gibi sertler. Tavsiyen için teşekkür ederim geceyim irtibata