Mirosum Kızlar 4 buçuk ay oluyor doğum yapalı geceleri sezeryan yerim aşırı derecede ağrı yapıyor yataktan kalktığımda yürümeyecek dereceye geliyorum eğilip kalkarken çok acı ağrı yapıyor gün içinde birşey hissetmiyorum geceleri oluyor böyle 🤷🏼♀️ Normal midir acaba böyle olan var mı?
Deletedmom16 Mirosum benim kasık ağrım oluyor çok şiddetli deli oluyorum 2 ay oldu benimde anlamıyorum neden
SeymaBeyza Mirosum Bunun icin kesinlikle doktora git.Gerci cok olmus senin ama.Irin akiyor mu?Iltihap gibi.
Mirosum Deletedmom16 evet canım özellikle sağ taraf sanki dikiş varda geriliyor ağrı yapıyor gibi hissediyorum resmen 😫
Mirosum SeymaBeyza yok iltihap falan yok hiç olmadı başlarda da olmadı gece sürekli kalkıyoruz ya yat kalk acaba ondan mı zorlamadan dolayı mı oluyor ki diye düşündüm 🤷🏼♀️
Deletedmom16 Mirosum geçen o yüzden hastanelik oldum inan dediğin gibi yürümiyorum tek taraflı bir ağrı hayat kalitem düştü resmen her sabah uyndığımda ağrıyor
SeymaBeyza Mirosum Zorlamadan olur bir de soguk olmasin ayaklarin belin.Ben usutunce veya zorlaninda adet agrisi gibi hafif agrim olabiliyor.
Mirosum Deletedmom16 ne biliyim bu sıcaklarda da zor yani gece çok sık kalktığımda sanki daha çok oluyor zorlanmadan mı oluyor ki diye düşündüm bende
Mirosum SeymaBeyza ayağımı terliksiz bırakmıyorum neredeyse bakalım devam ederse Bi doktora gidicem sanırım 🤷🏼♀️
SeymaBeyza Mirosum Ayaklarina terlik giy mutlaka anlamazsin usudugunu.Gercekten de benimde sag tarafim agirir ozellikle ama benim kistim var kizlar.Adet olunca patlayanlardan.
Mirosum SeymaBeyza yaa kistten olur mu ki hamile kalmadan önce sağ tarafta 3 cm kist vardı daha sonra doktorum birşey demedi belki de tekrar kist oluştu😳
SeymaBeyza Mirosum Iste benim kistim hamilelikten once bekarken patladi ben gece yarilarina kadar hastanelerde kaldim apandist sandik,bayginlik gecirdim resmen.Sag tarafimi tutarak, hafif kambur yuruyordum agirmasin diye. Sen gene de bir doktora gorun.
Dtggtd Mirosum sag taratfa agri olmasinin sebebi ameliyatta dikislerin hepsinin en son sag tarfta toplanmasidir. Bende 9 gun oldu ahrilarim.dikis sancilarim.hala devam ediyo.umarim gecer
Mirosum SeymaBeyza hadi ya bende bir görüneyim o zaman ihmal etmiyim sağol canım hiç bu aklıma gelmemişti
Mirosum sinemin valla dikkat etmeye çalışıyorum ama olabilir eşim sorucam bakalım Bi doktora birşey dicek mi