Merhaba herkese, haftaya işyerinde aktif çalışmaya başlayacağım. Bebeğim maalesef biberon almıyor ve devam sütü de içmiyor. O konu ayrıca büyük bir problem ama ben gün içinde olur da inşallah sütümü sağabileceğim bir yer bulursam bu sütleri nasıl koruyabilirim? Dökmek zorunda kalmak istemem. İşyerinde küçük dolaplar var ama dondurucu buzluk kısmı yok. Sağılan sütler dolapta en fazla 3 saat dayanıyor. Sabah 8 de çıkıp akşam 7 de döneceğim. Çözüm önerilerinizi merakla bekliyorum. Allah tüm annelerin yardımcısı olsun