Cigdemm988 Merhaba🤎 9.ay aşısı son bir kaç aydır yeni uygulanmaya başlandı,o nedenle hepimiz 1 yaşına kadar aşı yok diye biliyorduk.Çocuk doktorumuza danıştım yaptırabilirsiniz dedi bende yaptırıcam🙏🏻
Kızamık-Kızamıkçık-Kabakulak (KKK) Aşısı.Yakın bir tanıdığımızın oğlu kabakulak olmuştu önceden,aşıyı yaptırmadıkları için çok pişman oldular bana yaptırmamı önerdiler🍀