Gulaay dik oturtmayın daha erken eğik oturttun, doktorumuz bize 4,5 -5 ay civarındayken destekli eğik bir şekilde otuttrabilirsin demişti ,altıncı aydada dik şekilde şu anda altu buçuk aylık sauılırız hala oturamıyoruz, kızım ayakta dimdik durabiliyorlwn oğlum canı isterse basıyor ayaklarnın üzerine, ikizlerdede bu sıkıntı biri yapıyor diğerineden yapmıyor diye akılda soru işareti kalıyor ama her bebeğin gelişimi özeldir diyip üzerinde çok durmamaya çalışıyorum😅