Hanımlar merhaba bizim oğlan 6ay a yaklaşırken emeklemeye başladı şimdi de 7aya yaklaşıyoruz kalkıcam diyor üç beş gündür de sehpalardan falan tutunup kalkıyor,küçük oluşundan mı bilmiyorum sürekli düşüyor ne yapsak ne etsek akıl verin bana bu düşmeleri en aza nasıl indiririm?sanırım aklı ermiyor daha atı veriyor bırakıyor kendini korumaya almıyor,yanındayım ama bazen anlık bile olsa emeklerken bile ya da otururken bile atıyor yana ya da arkaya ne yapacağız bilmiyorum,doktor ta yürüteç ve hoppalayı yasakladı sağolsun kitledi bİzi..