Busra1998 weewell markasının telsizini kullanıyorum, bebeğin odasındaki sürekli prizde takılı oluyor. Annenin kullandığı ise taşınabilir birşey, şarj performansı aşırı iyi diyemem, ortalama ama çok işimi görüyor. Kızımın odasını 1 ay kadar önce ayırdık, telsiz olmasa cesaret edemezdim. Gün içerisinde de kapısını çekip ev işlerini daha rahat yapıyorum ona ses gitmeden. Anneme filan gittiğim zaman da yanımda götürüyorum. Bebeğim arka odada uyurken balkonda kahve keyfi yapabiliyoruz rahat rahat 😊 götürmeyi unuttuğum gün sürekli kızımı kontrol etmek zorunda kalıyorum. Baya alıştım telsize. Memnunum.