Merhabalar guzel annelerim🌼
Oglum 10 ay bir haftalik anlamsiz ağlamaları var peşimi hiç bırakmıyor zaten, 7-24 onunla ilgileneyim istiyor. Çok güzel bı uyku düzenimiz vardi , o da bozuldu biraz
Siz de durumlar nasil benzer anneler var mı onerilerini bekliyorum lütfen 🙏🌼