İkiz annesiyim 50 günlük 1 kız 1 erkek. Kızım acıkınca ve gazı varken ağlıyor ama oğlum sürekli ağlıyor, uyutmaya çalışırken ağlıyor, yemek sonrası ağlıyor,etrafa bakmak izlemek çok çok nadir zaten uykusu kuş uykusu oda sürekli kucak istiyor . İki tane olunca ister istemez diğer bebeğimden farklı davranıyor ve kaygılanıyorum. Var mı bu şekilde olan bebeği🙁 5 kez ayrı doktora götürdüm hepsi de profesör iyi bebeğiniz diyorlar cevap alamıyorum hala