Bilgeball eğer biberonla verirseniz bebekler yenidoğan daha çabuk alışıyor doğal emme yapısını biberinda uygulamıyamıyor ve daha doğar doğmaz anne memesine alışması gerekirken biberona alışıyor ve bir daha kurtarmak çok zorlaşıyor. Size tavsiye çok zor günler geçirmemek için emZirmeye çalışın. Biberona alışırsa sütünüzü ancak çok kısa süre sağıp verebilirsiniz emzirmeden pompa ile sağmak sütü azalta azalta keser ve bebeğiniz anne sütünden mahrum kalır ben cahillikle ilk zamanlar meme ucum yoktu memeyi kavrayamıyordu sağıp verdim meme ucum çıktı hem emzirdim hemde sütüm yetmiyor düşüncesiyle mama verdim. 1 aylık olduktan sonra doktor sütün yetiyor biberonu bırak dedi. Allahım ölümdü resmen kızım ağladı kriz geçirdi memeyi almamak için her yarım saatte bir emzirdim felan derken 2ay 10 günlük olduk şimdide biberonu almıyor. Uzun uzun yazdım kusura bakmayın sadece benim yaşadıklarımı yaşanmanızı istemem.