Mertcik 3 aylık oğlum iki üç gündür elini kulağına götürüp kasimaya çalışıyor gibi sanki dışıyla oynuyo genelde bu ağlaması huzursuzluğu yok ama aklım takıldı her detayda da bu pandemi sürecinde doktora gitmek olmuyo 😔
0668 Mertcik benim bebeğimde 4-5 alık gibi öyleydi doktora götürdük dişten olabilir demişti şimdi sekiz aylık gene başladı aynı seye
Ayscllb Bu sebepten 2 kez doktora gittim , benim oğlumda 5 aylık , bişey çıkmadı , kulağına bepanthol sür dedi kuruluk kaşıntı yapar dedi , bebeklerde olan bişey dedi , gerçi kremi kullandık ama hala eli kulağına gidiyor ara ara
Aselif0661 Benim kızım da 23 günlük acıktığında sinirleniyor saçını sıkıca tutup bırakmıyor da emerken de yüzüne kulağına götürüyor ellerini gezdiriyor yüzünde çok hoşuma gidiyor ama o hali karnı doydukça kendinden geçiyor sanki, 😄 ama normalmiş emerken yaparmış bunu bebekler sizinde canım kulağına su falan kaçmış olmasın ağrıyor belki de kaşındırıyor
Sevgicicegi Sürekli götürüyorsa elini kulagina kulak burun bogaza götür bilemeyiz canım bebeklik döneminde hersey olabiliyor insallah bisey çıkmaz. İhmale gelmez biliyorsun
Muhammedyusuf Mertcik benim bebeğim de yapıyordu 2 aylıktan beri 4. Ayda diş çıkardı arada bir ağlarsa calpol ver