NurR Bebeğim çok hareketli 2 numara molfiks kullanıyoruz sanki sıkıyor gibi 3 numara denesem mi büyük mü olur
Ahmedinannesi NurR prima kullanıyorum 3 numara 5-9 kilo arası,oğlum 5500gr rahat oluyor.🤗siz de 3 numaraya geçebilirsiniz molfix in kilo durumuna bakıp..☺️
Mehmetalp NurR bencede 3 e geç. Bide molfix sarkmayı engelliyor diye satılanlar hep tam sarıyor ondan sanki sıkıyormuş ve rahat değilmiş gibi geldi bana sevemedim primaya geçtim. Prima sanki daha ferah gibi geldi 😂
NurR Mehmetalp slepy denedim bende sıkmasından dolayı rahat ama sızma yaptı molfikse geri döndüm olmazda bende prima deniyim bi :)
renkliruya 3numara sanki büyük gibi geldi bana.. Sızma yapıyor.. 1ile 2 gayet iyiydi 3te sızma oldu.. Büyük diye mi acaba?
NurR renkliruya Bende 3 numara sleepy denedim oda bizde sızma yaptı ama boyutu büyüktü Baya büyük geldi molfiksin boyutu küçük sanırım 2 numara sıkmaya başladı bizde
Dytanne NurR ben prima kullanıyorum. İlk önce 3-5 kg kullandım. Sonra 3-6. Şimdi de 4-8, normal prima alerji yaptı prima premium var onlar daha iyi tavsiye ederim 👍🏻
Dytanne NurR aynen iç yapısı farklı. Premium care alerji yapmıyor ama normal prima alerji yapıyor bizde
Sulegorkem NurR pirima aktif bebek 2 numara kullanıyorum 5-8 kilo arası çok memnum hem rahat ediyo sızma falan olmuyo