Çocuguma kaka tahlili yapıldı alerjisi çıkmadı süt ve süt ürünleride tüketiyorum az az abartmadan dün sadece hazır paket çikolata yedim ve bu sabah bi damla kan gördüm bezinde ilk defa acaba hazır gıdalaea da alerji varmı ? Süt ürünleri ve yumurta haricinde alerjisi olan varmı ben ondan şüpheleniyorum çünkü. İki haftadır da hazır paket gıda hiç bişe yemedim dün hariç