Perihann Hemşire hemen aşının üstüne Calpol ver, ateş çıkarsa düşürmek zor oluyor demişti. Doktorumuz da huzursuz olursa verin demişti ama doktor yazana kadar vermiş bulundum. Ateşi çıkmadı ama 3 gün çok huzursuz olmuştu yavrum, 4. ay aşısında da öyle oldu. Sanırım ağrısı oluyor, arada ufak ufak Calpol veriyorum o durumda.