Esilanur sağlık ocağındaki ebe ile görüş en azından kontrole illaki gidiyorsunuzdur.sizi daha dopru yönlendireceğini düşünüyorum. Biz mama destekli sütümü çoğaltma amaçlı bi yöntem yaptık dilersen dene canım. Benim sütüm bebeğime yeterli değildi başlarda mama hazırladım ucundan iğnesi çıkarılmış enjektöre çektim bebeğimin ağzına göğüsümü verdikten sonra dudak kenarından damlattım mamayı süt geldi sanıp emdi her emzirmeyi durdurduğunda bunu yaptım. Benim bebeğim 30cc ile doymuyordu. 30cc mama artı beni emdi 10 15 gün kadar böyle sürdü bu durum sontasında onun çene kasları gelişti daha da benimde sütüm arttı. Anne sütü ile mamayı ayırt etti sonrasında mamayı dudak kenarından akıttı sürekli emmeye başladı. Senin sütün varsa canım sen kendi sütünü sağıpta yapabilirsin. İnşallah sizde de işe yarar canım 🥰