Benim 2 ay 11 günlük bende geçen haftaya kadar beşikte sallıyordum durunca uyanıyordu şimdi geceleri yatagıma yanıma alıyorum beni eme eme uyuyor sallamama gerek kalmıyor öyle çözüm buldum gece sabaha karşı açıkınca uyanınca hiç yerinden ellemeden direk emdiriyorum uykuya geri dalıyor piş piş yaparak 😊