Bsrsn bizim ki de ağlamaz çok ama bağırıp çığlık atıyodu oyun olarak akşama doğru baktık sesi çatallaşmış bol bol emzirdim bağırtmamaya çalıştım, ağzının içini karbonatlı bezle sildim pamukçul ihtimalina karşı emziğini de o suya batırdım bi kere bugün de 1 kaşık ıhşamur vereceğim