Çok gazla süt ve süt ürünleri tüketirsen bebeğin kakasında mukus,balgam tarzı şeyler olabilirmiş doktorum söylemişti. Ek olarak ilk 1 ay kurubakliyat,süt,yoğurt ve çiğ meyve sebzeyi yasakladı doktorum gaz olmaması için. Bence sen doktoruna kakasının,kusmuğunun resmini at gerek görürse seni çağırır zaten. Umarım en kısa sürede toparlar bebişin 🙏