Göğsümde ağrı vardı ama ben yara olduğu için yine o yüzden sandım 2 gün önce titreme ateş şeklinde artık mastit olduğum kanısına ulaştım. Sol göğsümde süt çok vardı hissediyodum ama şuan süt azaldı ve iltihaplı süt akıyor bunu yaşayan var mı? Doktora gidicem ama gitmeden geçirme yöntemi söylerseniz uygulayım