Zerdaa Kizlar 2 hafta önce primadan sleepye geçtim fakat 2 haftadır aynı şekilde her alt değişiminde çocuğumun poposuna slikon tarzı şeylerin yapışmış olduğunu görüyorum primada ve goon da yoktu başına gelen var mı
burcu1234 Zerdaa Bende deneme amaçlı aldım küçük bi paket ama çiş yapınca bi koku bi koku anlamadım. Resmen kokudan anlar oldum çiş yaptığını. Böyle plastikmi desem kimyasal madde mi anlamadım.Zor bitirdi valla
Turkoglu Zerdaa MIRACAYAZINANNESI burcu1234 asltrk0 Kirpapatyasi Kızlar ben molfix kullandım yeni doğduğunda. Sonra e benekten dergi aldığımda iki adet canbebe bez çıktı içinde denemek için. Çok beğendim ince ferah ve pişik yapmadı. Şimdi 2 numara canbebe verdim internetten o gelcek bgn o arada elimde bez bitince sleepy başlamıştım o vardı yanımdaki a101 de ama ben sıkıntı yaşamıyorum koku yada silikon fln gibi şeylerle karşılaşmadım. Ablamda sleepy kullanıyor bir yaşındaki kızında o çok memnunum dediği için denedim bende. Ama canbebeyi daha çok beğendi 48 günlük oğluşumun totosu 😁
Ayscllb Prima günlük ü ben beğenmedim çok ince kağıt gibi yapısı var bezin , biz Sleepy den gooon‘A geçtik kullanıyoruz çok memnunum
burcu1234 Turkoglu Bebeğin erkekmi? Ben canbebeyide denedim. Akıntı oluştu kızımda. Yok bezden değildir dedim bi prima bi canbebe gittim. Prima sardığımda bişey yok canbebe sardığımda akıntı vardı. Ama inceliği falan primadan daha güzel bence.
asltrk0 Turkoglu canbebe den hiç memnun kalmadım ben . Plastik kokuyodu hep. Sleepy ‘nin 4+ ve 5 numara bezlerinde bu sıkıntılarla karşılaştım ondan önce hiç öyle silikon şeyler yoktu .. minies denedm bi bakalım memnun kalırız inşallah .
Deletedmom64 Zerdaa oğlum 4 ay 20 günlük ilk zamanlar prima aldım pisik yaptı sleepye geçtim kilot bezini de kullandım citcitlida hiç böyle sorun yaşamadım 🤷🏻♀️
Turkoglu burcu1234 evet oğlum var. Ben memnun kaldım hem konforlu çocukta sıkılmıyo içinde. Molfixi bağlatken altına bağırıodu ama canbebeyi bağlarken ahu buğu dio. Hafif bi bez. Her bez her çocukta Farklı etki ediyo molfix iyi gelmedi bize ama en iyi bezlerden. Prima kesinlikle kullanmam içinde kısırlaştırıcı katkılar war diye duydum
Meftunbade Canbebenin lila olan muhtes 👍 Ebebek babyme idrarda çok pis kokuyor 👎 A101 sofio aynı şekilde koku oluyor 👎 Sleppy natural kulot bez 👍👍👍💕 Bim normal bez pişik yaptı 👎 Bim kulot bez aksine çok iyi 👍
Duygusm Zerdaa Bir kaç kez çok sıcakta oldu. Bebeğim de o ara az çiş yapıyordu, ben de şaşırmıştım. 6. aya girdik, hep Sleepy kullanıyoruz, sadece o bir kaç gün oldu, öncesinde veya sonrasında olmadı.