Merhaba hanımlar, kızım 7 aylık ve son 1 aydır gece 3-4 den aşağı kesinlikle uyumuyor ve uykuya geçmesi çok sıkıntı oluyor. Sürekli ağlıyor ve uyumak istemiyo gözlerini kapatmamak için uğraşıyo. Ne yapmam gerekiyo, benim gibi aynı sorunu olan hanımlar neler yapıyorsunuz ?