Hanımlar nasılsınız gece gece neyin derdine düştüm ya😂 Doğuma 81 kiloyla girmiştim ve şuan 63 kg ım arkadaşlar hedef 60 😇biraz zaman aldı doğum sonrası kilolarını vermek ama şükürler olsun sporla ve diyetle yavaşta olsa veriyorum. E tabi bunun sonunda çıkan çatlaklar insanın canını sıksada alışıyoruz belirli bir zaman sonra bebeğimi görünce amaan olsun o kadar da diyorum hep. 🤗 Ama aklıma takılan da birşey var. Bebeğim 10. Ayına girdi çok şükür.🧿🤲 Bu durumda bu lekeler için yapabileceğim birşey var mı krem, jel vs. Deneyenler faydasını gördünüz mü?