Durisko20 Kızlar bebeğim 7 aylık çok huysuz bi bebek şu sıralar gittikçe daha çok kötü oldu artık onu bırakıp yemek bile yiyemiyorum emzik tutsa susucak gibi avent air denedim Yeni doğduğunda ama tutmadı Bu saatten sonra artık tutmaz mı 😒
Durisko20 Yesillimon tutsa bıraktırmak için uğraşıcam çok yoruyor beni valla hergün başım ağrıyor 7 aylık oldu hala mızmız😒
Hatice3424 Durisko20 hiçbilemşyorum ama awentin ki anne göğsüne en yakın olanı oldugu için çogu bebek tutuyo aslında