11 aydan bildiryorum. İştahsız bebe benimkide 😒 ne zaman ve ne kadar isterse. Teklif ediyorum istemezse zorlamıyorum çünkü artık kaşık görünce ağlamaya başladı 😞 bazen 3-5 kaşık bazen yarım bebek kavanozu 🤭 aralarda meyve mama. Olmayınca olmuyor bacım hiç üzme kendini 🤷🏼♀️