Nurcan1710 bence memeyi tutturmaya bakın, sağmak hem zahmetli hem de çukmazsa moral bozucu. Normalde yediği mamanın mesela 30 cc altında mama verin, tam doymasın ama sakinleşsin. Sonra memeye almaya çalışın. Bir dr ben son zamanlarda ritmik sesler şımarmaya başladım, memeye gelip ağladığında. Mesela öpücğk sesi; eşimin parmağını belli aralıklarla şıklatması, yanda benim ritmik olarak bir yere vurmam vb gibi. Bebiş ritmik seslerle sakinleşir emiyor. Bir deneyin. Bebiş memeyi tuttukça sütünüz artar, sütünüz arttıkça daha çok gelmek ister.