Berat0704 tam olarak birebir ayni seyleri yaşıyoruz 10 nisan doğumlu kızım bsnim de ilk aylardan sonra sütüm kesildi ama zaten hastaneden beri mama da veriyoduk. Son 3 gündür günde 7-8 ölçek mamayi zor icti. Baska mama, biberon aldim olmadi en son kaşıkla zar zor içirdik. Meyve puresi ve yogurt denedim. Bugün 9 ölçek içti mesela. 2-3 kaşık yogurt yedi o kadar