Merhaba güzel anneler 12 günlük bebeğim var az önce sütümü sağdım takviye olarak memeden sonra vermek için bebeğim çok az aldı 30 cc kaldı ziyan etmek istemiyorum sütü ılık suya koyup ısıttım biraz acaba saklasam 1 2 saat daha tekrardan kullanabilir miyim yoksa artık kullanılmaz dökmeli miyim ?