hypa Merhaba hamınlar, kızım dört aylık malesef emmeyi bıraktı. hiçbir türlü almıyor çığlık çığlığa ağlıyor verince. henüz çok küçük üzülüyorum bu duruma 😔 çocuğu bırakıp tekrar döndürebilen oldu mu ben basıl başarabilirim? fikirlerinize ihtiyacım var.
06-ikra-06 hypa emzik emiyorsa emzikle kandır hemen memeni ver öyle öyle döner geri 4 ay çok erken inşallah bırakmaz bizim de 8. Ayda kesti ama 4. Ayda baya zorlamıştı beni ayakta gezerek emziriyorduk sonradan sakinleşiyordu
Fatma8791 hypa benüm oğlum 3 ay 10 günlüktü başladı memeyi red etmeye kucağıma aldığım an çığlık atıyordu sabrettim hiç mama vermedim aç bıraktım çok uğraştım. 4 ay atağı dediler hatta post bile açtım en son dayanamadığımda. Evimi temizleyemedim yemek yapamadım bütün günümü o alıyordu ne uyuyordu ne kucakta duruyordu ne yerde duruyordu ne istediğini bilmiyordu. Anlıyacağın yılma sağ kaşıkla ver biberonla veripte kafasını karıştırmamanı öneririm. Bide biberona alışırsa hiç emmez diyorlar. Şuan 5 ay 4 günlüğüz ve yavaş yavaş istiyo memeyi son iki gündür kendi istiyo. Uyku gerilemesi de geciyor. En zor atakmış bu atak sizinde muhtemelen bu atağı geçiriyo. Sabredin ve yılmayın bence.
Hllugr hypa benimde 5 aylıkken bıraktı şuan 6 aylık hiç emmek istemiyordu bende bıraktırdım sütun bekletince bayatlarmis dahada veremedim malesef
Huma_Sultan Canım benim kızımda 3 aylıkken meme reddi başladı ama hiç yılmadım uyurken alıyordu birtek o zaman veriyordum sonra doktor götürdüm meğer kanına enfeksiyon karışmış ve o iştahı kesermis 3 gün hastanede yattık ciktikdan sonra biraz tutmaya başladı bende her mutlu olduğu zaman yılmadan verdim şimdi 7 aylık olacak ve çok çok şükür artık güzel emiyor sende yılma dan uğraş bir dönem meme reddi olabiliyor eğer başka huzursuz lugu ve aglamasi varsa bir doktor a götür derim ins bir an önce memeyi tutar çok zor bir durum Allah yardımcın olsun 🤲
hypa Huma_Sultan teşekkür ederm. cuma günü kontrolümüz ar danışacağım doktora inşallah başka problemler yoktur.
hypa 06-ikra-06 emzik emmiyor fakat bazen pekmez sürüyorum meme ucuma pekmez bitene kadar emiyor sonra tekrar bırakıyor 🤦🏻♀️
hypa Fatma8791 umarım ataktır. biz mama+meme şeklinde besleniyoruz. başından beri malesef biberon verdim kaşıkla deneyeyim bir de. teşekkür ederim.
tosbikim2020 Canim ben 1 hafta cektim oyle 4 ay atagi zannimca Uykudan kalktigi vakit emzir gece karanlikta emzir uyandir emzir ve en onemlisi bilemiyorum seninkinde ise yarar mi sarki turku ilahi ne severse mirildan emdirirkem alir belki benimki bile suan emzirdigimde biseyler mirildanmasam emmiyor. Bi dene bakalim😊