RuzgarAtlas BerenDeren06 aynıyız bizimkide 3.5 aylık yeşil kaka yapıyor son iki gündür doktora sordum normal dedi arada yeşil olabilir ama etrafımdakiler ayağını üşütmüş diyor çorap giydirmediğim için bende takip ediyorum gerçekten üşütme ile alakalı çorap olduğu zaman sarı renge dönüyor tekrar
Duygusm BerenDeren06 Açık yeşilse önsütü fazla almıştır, siyaha yakınsa bir doktora göstermek iyi olur. Bebeğiniz henüz çok küçük, meyve tattırmayın derim, dokunabilir.