Seherronya Araseymen 21 bin vereceğime sütyen içine çorap koyar öyle gezerim yuh yaniiii o fiyat ne öyle 😬😬
06-ikra-06 Araseymen bende düşünüyorum ama hiç fiyat almadım şimdiye kadar eşim pek razı değil gibi 🤭 burada bekleyeyim
kivirciginannesi Araseymen üniversite hastanelerinin özel muayenesi oluyor onlar daha uygun fiyatlar veriyor, bence oraya danışın birde
nilikoo Ben 15e yaptırdım ama bu rakamları gözden çıkarman lazım önemli bir ameliyat kullanılan silikon vs
06-ikra-06 nilikoo nasıl memnun musunuz birde büyüttünüz mü küçülttünüz mü ben büyütmeyi düşünüyorum da hiç yok dümdüz benim
Araseymen Seherronya hahaha sutyen takınca çoraba gerek yok canım destekli sutyen iş görür ama öyle demeyin ya göğsü olanlar anlamaz halimizden 😂😂 yumruğum kadar göğsüm var bebek olunca buyur dediler büyüdü ama tekrar küçüldü 😂😂
Araseymen 06-ikra-06 benim eşimde razı değil o ne öyle çakma şeyler patlar falan diyor 😂😂ama kafama koydum yaa yaptırmak istiyorum dolar düşünce fiyatlar düşer diye umuyorum.
nilikoo 06-ikra-06 evet büyüttüm çok memnunum çünkü yoktu benimkilerde hiç şu an gayet iyi hissediyorum:)
Araseymen kivirciginannesi araştırma içindeyim canım devlet yapmaz bu işi yapsa iyidi yarı sigorta karşılardı
06-ikra-06 Araseymen gerçekten insan kendini kötü hissediyor sırf bu yüzden bazen birlikte olmak gelmiyor içimden :/
Araseymen nilikoo Ya bise sorcam yapma olduğu belli oluyormu 1 sene içinde normal göğüs gibi oluyormuş yumuşaklığı falan doğrumu? Bide siz ne zaman yaptırdınız söylediğiniz fiyat yakın tarihmi?
bluem nilikoo emzirmeye mani oluyormu ikinci cocuk da dusunuyrum ben de yaptrmak istiyorum eskiden guzellerdi ama simdi emzirmeden dolayi sarkti
kivirciginannesi Araseymen tam devlet olmuyor canım zaten ücretli oluyor 2 sene önce Ankara Hacettepe plastik cerrahi 130 tl di muayene ücreti
Melegim0101 Keşke benimde küçük olsa valla oluyorum sırt boyun ağrısından sutyen bulamamaktan yaptirdiginizda çok büyük yaptırmayın nacizane bi tavsiye sadece
Araseymen Melegim0101 şuan 75 beden 85 istiyorum zaten yaptırınca sarkma falan olmuyor destekli silikon sonuçta kip duruyor.
nilikoo Araseymen geçen sene yaptırdım canım evet evet gayet doğal ve yumuşacık anlaşılmaz bile çünkü dikişlerim aşağıda kalıyor ve çok minik bir dikiş 5 cm bile yoktur belki
Araseymen nilikoo ay bende yaptırırım inşallah dolar biraz düşse hemen yaptıracam sonuçta silikonlar dolar üzerinden fiyatlandiriliyor ay inşallah yaptirirsam post açacam mutluluk postu 😂😂