Pinkbery Arkadaşlar bulaşık makinası alıcam. Tavsiyeleriniz nedir merak ediyorum. Benim makinadan beklentim tabiki temiz yıkaması ve kuru çıkarması 😃 kesinlikle al yada alma dediğiniz markalar nedir zahmet olmazsa bi yardım ediverseniz😊🙋
Busraa5858 Pinkbery ben bosch un 3 programlisini kullaniyorum aldigim ilk zamandan beri pismanim onu aldığıma alma derim kesinlikle
Deletedmom335 Pinkbery Vestel aldım yeni 4 programlı memnunum şimdilik kampanyası vardı eski makineyi alıyorlar 2000 e geliuor
Sulegorkem Pinkbery arçelik 6384HC modelini kullanıyorum dışı cam olan yıksmasından yana hiç bir sıkıntım yok harika yıkıyor ama pilastik ürünlerde ıslak bırakıyor ( arkadaşlarımında annem ve yakın akrabalarım hepsini yeni tarz makinelerden kullanıyor hepsininde kurutma sıkıntısı var ) yeni makinelerin hepsinde kurutma sıkıntısı yaşanıyor ne yazıkki
eymenzeynep Benim arçelik aslaaa memnun değilim. Yazın tayinciyiz satıp yenisini almayı düşünüyorum. Alırsamda bosch yada sıemens istiyorum
Pinkbery Deletedmom335 annemde Vestel kullanıyor. Paneli siyah olandanmı sizinkide. Gösterge ısıkları kırmızı
Seraysarp Hotpoint ariston kullanıyorum 2 yıldır çok memnunum hiç bi leke bırakmadı ve bulaşıklarımı kupkuru çıkarıyorum makinadan tek sıkıntı yıkama süreleri çok uzun ama güzel yıkıyor
Pinkbery Seraysarp ben genelde aksam calıstırdıgım icin süre sıkıntısı yaşamıyorum. Ama kuru cıkarmak cok onemli. Kagıt Havluyla kurulamaktan nefret ettim artık 😔
Pinkbery Sulegorkem evimde Franke vardı. Berbat bi makine. Hem cok kotu yıkıyor hemde sırılsıklam🤦♀️ arceliğede bakacağım teşekkürler yanıtınız icin☺️
Minik1anne Pinkbery arçelik 3 proglamlısını kullanıyorum çok memnunum 1 sene oldu biz alalı şans eseri tabi beyaz eşya birazdan