MotherofDerin Kullananlardan yorum alabilir miyim acaba memnun musunuz oyuncakları ses ayarı sağlamlık ?
2707 Biz kullanıyoruz oyuncaklarına bayıldı zaten diğer odaya geçerken oyuncağını da İpinden çıkarıp götürüyoruz 😂 yuvarlak oluşu iyi çünkü sağa Sola rahat dönüyor. Alacaksanız eğer en alta bi battaniye bir de örtünün üstüne pike serin bence yer çekiyor malum gazlar ☺️ Uygun fiyata çok iyi bence emekleyince zaten tutamayız orada 😂
MotherofDerin 2707 ışıklı mı bir de sesi çok mu çıkıyor acaba ? Bir yerde öyle bir yorum okumuştum da
2707 MotherofDerin evet ışıklı. Sesi aman aman çok değil kısık olsa zaten çok ilgisini çekmez. 3 buçuk aylıkken aldık şuan 5 buçuk aylık