SevcanDenizKorkmaz OmerAlp03 geçen hafta rotavirüs aşısı yaptırdım ogluma. 3. Ve 5. Ayda yapiliyormuş ilk dozu aldık. O gunden beri 9 10 defa kaka yapmaya basladı. Sütü içıyor ve 20 dk sonra hemen kakasini yapiyor. İlacı aldıktan 1 bucuk 2 saat sonra kustu hemen arayip sordum normal denildi aşı 1 saatte aşagı inmiştir zaten denildi. Bir gün sonra iki kez yeşil kaka yaptı onuda sordum ilaçın etkisi sorun yok dediler. Kakasini cok sık yaptıgını bugun tekrar gidip sordum bir hafta daha beklemeyi önerdiler ilacın etkisi olabilirmiş. Bu arada ben bebegimin 9 10 defa kaka yapmasindan memnunum çocugum rahatlıyor ama normal gelmedigi için endişeliyim.
mirayilknurtolga OmerAlp03 meningokok yaptırmadık, doktorumuz 5.aydan sonra planlama yaptı. 3.ayda rota olduk. Sadece birkaç gün bağırsakları fazla çalıştı, günde 1 kaç kez kakasını yaptı. Onun dışında ateş veya huzursuzluk yapmadı.
Sultan2106 OmerAlp03 ayyy hiç bahsetme yaptığına bin pişman oldum o aşıyı olup eve geldk kızım asla memeyi kabul etmedi ağlama krizleri 11 aylık olduk hala yemeklerden kaçma o aşıyı olduktan sonra oldu aşıdan mı bilmiyorum ama ne olduysa aşı olduktan sonra başladı alerjide çıktı ustune çok zor sureçlerden geçtk
mirayilknurtolga SevcanDenizKorkmaz bizim doktorumuz da ateş ve huysuzluk yapmaz,biraz bağırsaklarını fazla çalıştırır demişti. Bizimde öyleydi. Bir kaç gün sonra geçti. Siz yine de doktorunuzla iletişimde olun 🌸🌸🌸