Gmzkrgz Merhaba kizlar, kehribar kolye kullanip agrisiz sizisiz dis cikartan oldumu ? Salyayi kestigi soyleniyor ama ben o agriyi huysuzlugu hafifletiyor mu merak ediyorum. Şimdiden tesekkur ederim
Izabella Gmzkrgz ağrı sızı ateş ishal kusma olmadı ama huysuzluk oldu oda atak dönemine denk geldi ben salya sıkıntısına ve dış cikartmasimda yardımcı olduğunu düşünüyorum ikinci aydan beri kullanıyorum
bonbonjelibon Valla bi hfta olacak hiç bi etkisini görmedm salyası hala çeşme gibi her gece uyumadan deloday kullanıyorum kulakları çok ağrıyo sürekli çekiyor kulak damlası kullanıyrm