Bugün 9 aylık olduk. Hiç hoş gelmedi.. Uykusu gayet düzeniydi . Akşam 10da yatar sabah 9 da kalkardı. 2 3 kere emmeye kalkar ama gözünü açmadan emer yatardı. Dune kadar. Sabah 5 te uyandı aha bu saat oldu toplasan 1 2 saat uyumustur. Bir yeri ağrımıyor huzursuz değil ama uyumak istemiyor. Elim ayağım tutmuyor artik halim kalmadı niye böyle oldu bu çocuk yaaa