Burcu42 Merhabalar mama kaç saat dışarda kalmali yani benim kizim 2 aylik arada mama veriyorum içmiyor bazen kalıyor sonra verip vermemkle.krarsiz kalıyorum
Aksumervenur Burcu42 ben en fazla 15 dakika bekletiyorum. Hele sıcak hava da hiç bekletilmemeli bebeği ishal yapabilir. herçi 1 saat bekletenler bile oluyor. Mamamın arkasında yazıyor oraya bakın direk
Miraykiz58 Burcu42 buzdolabına atabilirsiniz sonrasında kasede ılıtıp içerirsiniz. Ben kızım doğduğundan beri mama veriyorum
HonKiPonKiDoNiNo Mama 15 dakika sonra eksime yapmaya baslar kokusundan anlasilir, verilmez.. Zaten o kadar minik bir bebege soguk mama ayrica gaz yapar.. icebildigi kadar yapin azar azar ziyan olmamasi icin.
Miraykiz58 Burcu42 valla benim kızım 4 ay 22 günlük suana kadar bir şey olmadı çok şükür. Yaparım içmezse dolaba atarım sonra ılıtıp içiririm
mer_mer Burcu42 oda sıcaklıgında 1 saat ama burda birinde okudum ağzı değdikten sonra yarım saat içinde bitirilmeliymiş yoksa çöp. Ne alakaysa.. ben onu okuduktan sonra içime sinmedi diye bekletmeyip döktüm hep sonra mamanın sitesine girdim 1 saatmiş yapıldıktan sonra bekleme süresi her mamanında değişiyormuş