Merhaba güzel yürekli anneler kızım 30 haftalık prematüre doğdu 45 gunluk zorlu bir hastane maceramızdan sonra çok şükür kavuştuk birbirimize cok rahatsızlıklar atlattık hepsi geride kaldı hamdolsun .kızım hastaneden çıktığında emmeyi çok bilmediği için sağarak verdim hep sonra emmeyede alıştı hem emiyor hem de sütümü sağarak verdım aylarca. Boyu kılosu akranlarını katlamıs durumda kronolojık 9 aylıgız gündüzleri evde olduğumuz zamanlarda emmiyor ya da arabayla kısa mesafe bir yere bıle gitsek emerek uyuyordu.gecelerı sürekli saat başı uyanır emerdi. Sorun şu ki iki gündür kesinlikle beni emmek istemıyor😔geceleri ağlıyor 9 aydır hıc böyle bır sorun yaşamadım kesinlikle emmek istemıyor göğsümü gördüğü an kafasını çeviriyor gecede sağıp vermek zorunda kalıyorım. Cok üzülüyorum neden böyle olmus olabılır sizce aranızda böyle bır durum yaşayanınız var mı😔 kendimi duygusal olarak cok eksık hıssedıyorum emmıyor dıye uykuluykende emmiyor yorumlariniz benım ıcın cok önemlı moralım coook bozuk😔