zaynebimmm kizlar 2 ay oluo dogum yapali lohisalik kanamasindan sonra adet olmadim emziriyorum fakat dun 2 kere su seklinde kanamam geldi bidahada gelmedi bisey neden nie oldu hic anlamadim ya
Azizeguney zaynebimmm Arada olur öyle canım. Ben doğumdan 3-4 ay sonra regl oldum düzenim hala oturmuş değil. Bir ara 2 ay regl görmedim tekrar hamileyim sanmıştım şok geçirmiştim ama sonra oldum yine 🤷🏼♀️
Tugraninannesi zaynebimmm lohusalıktan 5 ay sonra regl oldum aradan 3 ay geçti gene olmadım doktora gittim bazı emziren annelerde oluyor demişti ama korunmayı sakın bırakma süt korumaz demişti
zaynebimmm Azizeguney bende sasirdim ilkez boyle bisey oldu adet oldum die sevindim bidaha gerisi yok
zaynebimmm Tugraninannesi o zaman emzirmeden kaynaklimi oluo ki emzirdigim icin sokulemiyorum herhalde ayni adet sancisi gbi oldu ama bugun hic bisey yok