Merhaba sevgili anneler 🥰
bebeğim bi kaç gün sonra 5 aylık olucak ve yavaş yabaş ek gıdaya geçmek istiyorum ama nerden nasıl başkayacağım hakkında en ufak bi fikrim yok 🤷♀️ İlk başta yoğurt ver diyorlar ama malum bozulmasın siye dolapta soğuk soğukta veremeyeceğime göre nasıl yapmam lazım yardımcı olur musunuz bana 🤲