Zehra1994 d vitamini için doğduğundan beri ocean 400 d kullanıyoruz biz. Sağlık ocağından da verdiler bitince doktorumuz ona geçebilirsin dedi. Onun dışında demir ilacı vegaferon verdiler, doktorumuza sorduk 5.ay kontrolüne kadar kullanın dedi, kontrolde değerlendirmesini yaparız dedi. Bizim şimdilik kaka rengimiz dışında bir sıkıntı yok. Kabızlık yapabilir demişlerdi, Hergün bir mamasına 2 3 damla zeytinyağı damlatıyorum. Bir sıkıntı yaşamadım. 🤷♀️