Prensesss_annesiii Kizlar her gun geceleri dis etim agriyor beynime vuruyor kanal olucakti disim ama yaptiramadim o disimin eti sismis her gece agriyor nasil gecer sizce sebebi nedir
Linaidilmom Prensesss_annesiii Kanal tedavisini aksatmayın kötü sonuçlara ulaşabilir. O dişteki iltihap bebeğe geçiyormuş ilerledikçe. Dişiniz kırılmış ve çürümüş olabilir. Benim hamilelikte dişim kırılmıştı emzirirken acısı çıktı. Çürümüş ve kanal tedavisi oldum. 5 saat emzirmedim o arada ki sütü sağıp attım. Aksatmayın yaptırın tedaviyi bence.