Beren2323 odaları, banyo ve tuvaletleri ayırdık. Odaları sürekli havalandırdık, tabakları kaynar suyla yıkadık bol bol çamaşır suyu kullandık. Ne kadar dikkat etsek te sonuçta aynı evin içindeyiz Allah’a emanet 11 gün oldu bende bir belirti yok ailemde iyileşti çok şükür onlar da bir belirti kalmadı darısı size inşallah 🙏🏻