Misssss İlk kızımda 4 aylıkken kan ilacı kullanmaya başlamıştık. 2. Kızımda doktor gerek yok dedi. Siz kullanıyor musunuz ve kullanıyorsanız hangisi?
Candi Misssss normalde 4 aylıkken başlıyormuş doktorlar ama benm bebegmde kansızlık var biz 40 günlükken başladık
defnesmomm Misssss 4 aylıkken başladık, kan tahlili sonucuna göre karar verdi doktorumuz. Sidefer kullanıyoruz
Esilanur Misssss sağlık ocagının verdigini kullanma canım çok yan etki yapıyo ve paraben var sidefer al doktoruna sorarak
defnesmomm Esilanur tüm bebeklerde demir eksikliği görülüyor, o sebeple sağlık bakanlığı ücretsiz olarak sağlıyor. Kızımda enfeksiyon vardı birkaç ay önce, o sebeple kan testi yapılmıştı, demir eksikliği olup olmadığına bakmak için değil 😊